Frequently Asked Questions

Hvad koster fragten?

Fragt fra kr. 49,-

Fragtfri levering på plakater og stickers ved køb over kr. 399,-

Kan vi afhente varerne i Glostrup?

Du kan altid afhente dine varer gratis hos os indenfor vores åbningstider, efter du har betalt for dine varer. Du modtager en mail fra os vedr. afhentning.

Åbningstider: Mandag - Fredag 8.30 - 15.30

Åbningstider hos Admen i Glostrup

Åbningstider: Mandag - Fredag 8.30 - 15.30

Hvor lang er leveringstiden?

Vi prioriterer hurtig ordrebehandling for øjeblikkelig vareglæde. Forvent levering inden for 2-7 hverdage afhængigt af produkt.

Kontakt os for hurtigere levering. Afhentning fra Glostrup muligt for kortere leveringstid.

Skaffevarer kan tage 4-30 dage.

Kan man printe billeder fra en smartphone?

Ja, sålænge du sender billedet i høj opløsning via mobilen på kontakt@admen.dk

Skriv endelig hvilken størrelse du ønsker og materiale. Ud fra dette sender vi et tilbud til dig.

Vi bestræber os på at behandle alle ordrer hurtigst muligt, så du kan få glæde af din vare med det samme.

Har I et showroom?

Vi har et showroom i Glostrup, hvor vi kan fremvise vores printmaterialer. Dog bliver alle vores printprodukter først produceret efter bestilling, derfor vil det ikke være muligt at vise det specifik produkt, du efterspørger.

Kontakt os gerne inden du kommer på kontakt@admen.dk

Kan jeg bestille en bestemt størrelse, som ikke er på jeres webshop?

Vi har mulighed for at producere næsten alle slags print størrelser, som ikke er vist på siden.

Du skal blot sende en mail på kontakt@admen.dk eller ringe på tlf. 61 100 888, så kan vi hurtigt fortælle dig om din ønskede størrelse.

Jeg mangler at modtage mine varer, hvad skal jeg gøre?

Når vi sender pakker af sted fra vores lager, modtager du via mail et Track & Trace nummer. Via Track & Trace nummeret kan du se hvor din pakke befinder sig.

Vær opmærksom på, at hvis Fragtfirmaet har forsøgt at levere din pakke, mens du ikke er hjemme, kan chaufføren glemme at lægge en afhentningsseddel i din postkasse.

I dette tilfælde, vil du altid kunne se hvor din pakke befinder sig.

Hvis du har problemer med at lokalisere din pakke, står vores kundeservice altid til rådighed. Det er som oftest et problem, vi kan løse hurtigt.

Du kan derfor altid ringe på tlf: 61 100 888 eller sende en mail på: kontakt@admen.dk - Så vil vi sørge for at hjælpe dig.

Er det muligt at få leveret varer til udlandet?

PT. tilbyder vi levering kun til Danmark.

Ønsker du levering til et andet land, kontakt vores kundeservice på tlf. 61 100 888 eller mail: kontakt@admen.dk.

Vi vil herefter sammensætte et tilbud på, hvad prisen for levering vil koste.

Min pakke er beskadiget ved ankomst – Hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du ved modtagelse af en pakke fra Admen, undersøger emballagen for eventuelle skader, inden du kvitterer for modtagelsen.

Hvis der skulle være forekommet skade på emballagen, skal modtagelseskvitteringen/fragtbrevet noteres med følgende: "Pakken beskadiget".

Herefter kan pakken modtages og kvitteringen gemmes. Du er også velkommen til at afvise modtagelse af pakken, hvis den har store skader. I så fald vil den blive returneret til os og vi kan tage hånd om sagen for dig.

Hvis du skulle være så uheldig at ikke bare emballagen er beskadiget, men også indholdet/varen har taget skade skal du med det samme sende mail til kontakt@admen.dk

Efter 5 dage har vi nemlig ikke længere mulighed for at rette kravet videre til fragtselskabet.

Som bevis bedes du tilsende følgende:

  • Fotos af alle pakkens udvendige flader
  • Fotos af alt indvendig beskyttelse
  • Fotos af det skadede indhold
  • Vi skal kunne se den påsatte GLS label på et af billederne af emballagen

Det er vigtigt, at alt emballage samt vare gemmes og ikke tages i brug, indtil sagen er afsluttet.

Kan man få et godt tilbud ved køb af flere ens eller forskellige produkter?

Hos Admen er vi ellevilde med at give skarpe tilbud. Du er derfor altid mere end velkommen til, at skrive til os på kontakt@admen.dk, hvor vi kan give dig et samlet tilbud, på de varer du kunne ønske dig.

Vi er også behjælplig med montagen.

Hjælp til montagen?

Vi er også behjælpelig med montagen. Prisen på dette er afhængig af din adresse.

Kontakt vores kundeservice på tlf. 61 100 888 eller mail: kontakt@admen.dk.